نوشته شده توسط : ولی غلامی

علاوه بر سبک کلی ، 7 نوع اصلی از طراحی لوگو وجود دارد که می توانید هنگام شکل گیری آرم خود از میان آنها یک را انتخاب کنید. می توانید شخصی را انتخاب کنید که متناسب با نام شرکت شما یا به طور کلی زیبایی شناسی مرتبط باشد ، یا آنها را ترکیب کنید تا چیزی منحصر به فرد ایجاد کنید.

مونوگرام

آرم های مونوگرام می توانند برای ساده کردن آرم شرکت شما بسیار عالی باشند ، به خصوص اگر نام شما بسیار طولانی یا سخت باشد. بسیاری از مشاغل تصمیم می گیرند که طبق لوگوهای دیگر پیش بروند و فقط به HP ، CNN یا H&M فکر می کنند. این مونوگرام ها می توانند برای لوگوهای مینیمالیستی عالی باشند ، اما به یاد داشته باشید که آنها در بیان آنچه در مورد شغل شماست ، خیلی خوب نیستند.

کلمات کلیدی (یا آرم ها )

کلمات کلیدی روشی بسیار ساده برای استفاده از نام شرکت شما به عنوان یک آرم است. برای اینکه به آنها شخصیت و ارزش دهید.

 
علائم نقاشی (یا نمادهای آرم)

علائم نمادی یا نمادهای آرم همان چیزی است که وقتی می شنویم کلمه "آرم" به آن فکر می کنیم. آنها تصاویر نمادین هستند که به راحتی قابل تشخیص هستند و نشانگر برند شما با یک تصویر هستند. می توانید چیزی ساده یا پیچیده تر انتخاب کنید ، اما حتماً نمادی را انتخاب کنید که ارتباط بی نظیری با برند شماداشته باشد. اغلب اوقات این نمادها با یک کلمه کلیدی تلفیق می شوند.

آرم انتزاعی

علائم آرم انتزاعی اشکال هندسی هستند که ارتباط فوری با یک تصویر موجود برقرار نمی کنند بلکه تصویری کاملاً جدید برای برند شما ایجاد می کنند. یک آرم انتزاعی باعث می شود تا تجارت شما به نمادی متصل شود که واقعاً برای شما بی نظیر باشد. لوگوی Printy نشان می دهد که چگونه یک نماد انتزاعی می تواند مدرن به نظر برسد ،اگر می خواهید لوگوی انتزاعی شما یک روحیه یا احساس خاصی در بیننده شکل دهد ، معانی شکل های مختلف هندسی آرم را دریابید .

ماسک ها

این سبک روشی جالب برای شخصیت دادن به برند شما است. آنها غالباً شخصیتهای رنگارنگ و کارتونی هستند که تجارت شما را به روشی مناسب برای خانواده و نزدیک شدن نشان می دهند.( مانند اسباب بازی شاد)

علامت ترکیبی

در این سبک یک نماد را با یک علامت کلمه ترکیب می کنند تا یک نماد به راحتی قابل تشخیص بسازد. نام تجاری در کنار نماد قرار داده شده است ، یا مانند عناصر طراحی با لوگوی Brite Side در عنصر گرافیک یکپارچه شده است. بیننده هر دو عنصر را با مارک شما میبیننده و با آن ارتباط برقرار می کنند ، که به شما امکان می دهد از آنها هم به تنهایی و هم با هم استفاده کنید.

نماد

شبیه به علائم ترکیبی ، آرم های نمادین نیز اغلب ترکیبی از عناصر کلمه ای و تصویری هستند. آنها معمولاً از متن هایی تشکیل شده اند که در یک نماد، مانند نشان ها ، مهر و موم یا قفل در آنها است.





:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: